مشاوره و چیدمان سبد سهام

با توجه به سابقه چند ساله تیم حرفه ای ما در بازارهای مالی و بررسی مداوم و همه جانبه بورس ایران و تحلیل سهام‌ های پرتقاضا تمام تلاشمان این است که شما را برای چیدن سبدی سبز راهنمایی کرده و نمادهای مستعد رشد را به همراهان بورس ۳۶۵ معرفی کنیم.
اگر پورتفوی شما در ضرر است و یا به خاطر تعداد زیاد سهام هایتان سردرگم شده اید، به شما کمک خواهیم کرد تا چیدمان سبد سهام هایتان را به بهترین نحو انجام دهید و در مورد تمام نمادهایتان مشاوره و راهنمایی شوید.
مشاوره سبدگردانی در واتساپ

مشاوره برای سبدگردانی بورس

چرا باید برای چیدن سبد سهام خود مشاوره بگیرید؟
در زیر به برخی دلایل مهم و مزایای دریافت مشاوره برای چیدمان سبد سهام هایتان اشاره خواهیم کرد:
1

یکی از مزایای استفاده از خدمات مشاوره سبدگردانی ما بهره مند شدن از سالها تجربه فعالان بورس ایران است و دیگر اینکه تمام متخصصین در حوزه‌های مختلف را گردهم آورده‌ایم تا بتوانید از تخصص و تجربه مشاوران ما همزمان بهره مند شوید و بتوانید سبد سهامی خود را به بهترین نحو ممکن تنظیم کنید.
2

یکی دیگر از دلایلی که پیشنهاد می‌کنیم قبل از خرید سهام مشاوره بگیرید این است که از ریسک تصمیمات خود کاسته و در نهایت سبد پربازده تری داشته باشید.
3

دیگر اینکه مشاوره کمک می‌کند به دور از تصمیمات هیجانی بتوانید تصمیمات پر فایده تری را برای آینده مالی خود در دراز مدت بگیرید.
4

بهره گیری از مشاوره برای چیدمان سبد سهام کمک می‌کند، ضمن کنترل مستقیم برای حساب کاربری تان بتوانید از مشاوره مستقیم کارشناسان ما نیز بهره مند شوید. زیرا در مشاوره نیازی نخواهد بود که دسترسی حساب کاربری خود را در اختیار کسی قرار دهید.

وارن بافت

تنوع سازی گسترده سبد دارایی زمانی لازم است که سرمایه گذاران حقیقتا نمی دانند در حال انجام چه کاری هستند.

186
میانگین بازده مشتریان بعد از دریافت مشاوره

تحلیل سهام‌ های پرتقاضا

خلاصه ای از تحلیل‌ سهام‌ های پرتقاضا به صورت روزانه در این بخش سایت بروز رسانی می‌شود. !!! تحلیل های مطرح شده به معناى خرید یا فروش نیست !!!
برای دریافت اطلاعات و عضویت، کلمه vip را به دایرکت اینستاگرام کارو آکادمی ارسال کنید.

آپدیت روزانه تحلیل سهام های پرتقاضا

اگر می خواهید تحلیل تمام سهام های پرتقاضا را بخوانید روی لینک کلیک کنید.